Me olemme täällä sinua varten

Veritas Eläkevakuutus on ollut vakuutusalan asiantuntija jo 110 vuoden ajan. Pitkä taival on vaatinut suurta sopeutumiskykyä ja innovatiivista ajattelua sekä tuonut mukanaan vankan kokemuksen.

Nyt meidän tehtävämme on turvata sinun eläkkeesi. Kun me pidämme huolta tulevaisuudestasi, sinä voit keskittyä nykyhetkeen. Ja nauttia arjestasi.

Tavoitteemme on olla pienten ja keskisuurten yritysten sekä yrittäjien paras työeläkekumppani. Me huolehdimme elämäsi tärkeimmästä vakuutuksesta ja tarjoamme alan laadukkainta palvelua − aina sinun etuasi ajatellen.

Tervetuloa Veritakseen!

Vuonna 2016 Veritaksessa oli

17776 TyEL- ja YEL-vakuutusta 17 591
TyEL- ja YEL
-vakuutusta
53503 TyEL-vakuutettua 56 503
TyEL-vakuutettua
29560 eläkkeensaajaa 30 351
eläkkeensaajaa

Miksi kannattaa valita Veritas?

Tutkitusti paras

Veritas on tutkitusti paras

Taloustutkimus Oy:n toimialavertailussa (2016) asiakkaat valitsivat Veritaksen parhaaksi työeläkeyhtiöksi kouluarvosanalla 8,35.

Veritas oli ykkösenä myös vuosina 2014 ja 2015.

Asiakaspalvelumme toimii

Asiakas­palvelumme toimii

Vastaamme puheluusi keskimäärin 11 sekunnissa. Luurin toisesta päästä löytyy ihka aito ihminen, ei automaattinen puhelinkeskus.

Henkilökohtaiselta vakuutusneuvojaltasi saat juuri itsellesi sopivaa neuvontaa kaikissa TyEL- ja YEL-asioissa.

Työkalut arkeen

Meiltä saat muutakin, kuin pelkän työeläke­vakuutuksen

Me välitämme aidosti turvastasi ja tulevaisuudestasi. Pidämme sinuun säännöllisesti yhteyttä haluamallasi tavalla.

Lisäksi tarjoamme käyttöösi erilaisia arkeasi helpottavia työkaluja. VerNet-verkkopalvelussamme hoidat vakuutusasiasi näppärästi juuri silloin, kun itsellesi sopii.

Asiakkaamme suosittelevat meitä mielellään

NSI 12

Veritaksen suosittelutodennäköisyyttä* mittaava NSI on 12, eli hyvä.

* Taloustutkimus Oy:n toimialavertailu (2016)

Asiakkaamme kertovat: Miksi valitsin Veritaksen?

”Yli 50 vuotta yhteistyötä”

Perheyrityksemme Rani Plast on ollut Veritaksen asiakas niin kauan kuin se ylipäänsä on ollut mahdollista. Yhteistyö aloitettiin vuonna 1962 työntekijän eläkelain tullessa voimaan.

Olemme aina tunteneet olomme kotoisaksi Veritaksen asiakkaana. Puhumme samaa kieltä - emmekä viittaa tällä vain ruotsinkielentaitoon, vaan yleiseen asiakaspalveluasenteeseen ja pitkien yhteistyösuhteiden arvostamiseen.

Mikael Ahlbäck, toimitusjohtaja & Ulrika Ahlbäck, hallintojohtaja
Rani Plast

”Yhtä mieltä YEL-vakuutuksesta”

Asioiden hoitaminen Veritaksen kanssa on helppoa, sillä ajatusmaailmamme ovat yhteneväiset. Arvostamme molemmat asiakaskeskeisyyttä, sitoutunutta henkilökuntaa ja hyvää palvelua. Se saa hommat hoitumaan sujuvasti.

Lisäksi olen Veritaksen kanssa samaa mieltä YEL-työtulon tärkeydestä. Työtulon pitäminen oikealla tasolla on omaan sosiaaliturvaan panostamista. Se tekee yrittämisestä turvallista.

Mika Huttu, toimitusjohtaja
AG Huttu Oy

”Todellista palvelua”

Olen ollut Veritaksen asiakas 37 vuoden ajan. Kaikki on vuosien varrella toiminut erinomaisesti. Olen suositellut paikkaa omille tutuilleni ja siirtänyt muidenkin yhtiöideni vakuutukset Veritakseen.

Varsinkin asiakaspalvelu on aina ollut hyvällä mallilla. Eräänkin kerran Veritaksen työntekijä kävi sairaalasta asti hakemassa minulta nimen paperiin, että hommat saatiin eteenpäin. Sitä minä todella sanon palveluksi.

Veijo Votkin, toimitusjohtaja
Lihatukku Veijo Votkin Oy.

Asiakaslähtöinen arvopohja ohjaa toimintaamme

Me olemme täällä sinua varten. Tavoitat meidät helposti suorien yhteystietojen avulla.

Oma vakuutusneuvojasi tuntee tilanteesi ja osaa ennakoida tarpeesi. Se tekee asioinnista vaivatonta ja nopeaa.

Arvomme vahva asiakaslähtöisyys, innostava yhteistyö ja ratkaisu­keskeisyys kertovat siitä, millä asenteella Veritaksessa tehdään töitä.

Ja muistathan, että mielipiteelläsi on väliä. Kuuntelemme sinua, kun kehitämme toimintaamme.

Mitä vahva asiakaslähtöisyys tarkoittaa sinulle?

Kun puhelin soi, en voi ikinä tietää kuka soittaa ja mistä asiasta, mutta koetan silti olla yhden askeleen edellä. Tärkeintä on asettua asiakkaan asemaan ja miettiä, mikä hänen kannaltaan on oleellista tietoa. On osattava vastata myös siihen, mitä asiakas ei itse ymmärrä kysyä.

En koskaan vastaa vain yhdellä lauseella tai tarjoa ”eioota”. Yritän käydä asiaa läpi niin kauan, että asiakas varmasti pääsee eteenpäin.

Marlene Björklund, eläkekäsittelijä

 

Mitä innostava yhteistyö tarkoittaa sinulle?

Se, kuinka itse kommunikoi, esittää asiansa ja lähestyy toisia vaikuttaa yhteistyön laatuun. Kaikkien kanssa voi tulla toimeen, kunhan oma asenne on kohdillaan.

Vaikka ajan puute välillä painaa päälle, niin yritän parhaani mukaan välittää asiakkaille kiireettömän tunnelman ja löytämään aikaa kollegan auttamiseen. Kun tiimin välinen yhteistyö toimii, niin hyvä ilmapiiri välittyy myös muille osastoille, yhteistyökumppaneille ja asiakkaille saakka.

Pia Nieminen, vakuutusneuvoja

Mitä ratkaisukeskeisyys tarkoittaa sinulle?

Ratkaisukeskeisyys tarkoittaa avoimuutta ja avarakatseisuutta sekä halua kehittää ja kehittyä.

Lisäksi on tärkeää ajatella kokonaisuutta. On hankalaa löytää kaikkia palveleva ratkaisu, jos ei näe metsää puilta. Tilanteita on lähestyttävä monelta kantilta ja katsottava useasta eri näkökulmasta.

Staffan Åberg, palvelupäällikkö

Helppoa ja kätevää työhyvinvointia

Työhyvinvointiin kannattaa panostaa – se tukee työssä jaksamista ja jatkamista, vähentää sairauspoissaoloja ja parantaa siinä sivussa myös yrityksen kilpailukykyä.

Asiakkaanamme saat meiltä eväitä sekä oman hyvinvointisi että työyhteisösi kehittämiseen.
Tavoitteena on hyvä työpaikka, joka on paitsi tuottava ja tuloksellinen, myös turvallinen, terveellinen ja tasa-arvoinen.

Olemme jakaneet työhyvinvoinnin kolmeen yhtä tärkeään osaan:
johtamiseen, työkykyyn ja osaamiseen. Ja meiltä saat apua niistä jokaiseen!

Johtaminen

Johtaminen

Hyvä työilmapiiri muodostuu toimivasta vuorovaikutuksesta ja tasapainoisesta johtamisesta.

Tasapaino

Työkyky

Turvallinen työpaikka, hyvä terveys sekä henkinen hyvinvointi muodostavat yhdessä työkyvyn perustan

Tasapaino

Osaaminen

Ammattitaitoinen ja moti­voitunut henkilöstö takaa yrityksen menestyksen. Osaamisen tulee olla ajan­tasaista ja pereh­dyttämisen suunnitelmallista.

Palvelemme sinua noin 200 toimipisteessä eri puolilla Suomea

Kumppanuuksiemme tavoitteena on innostava yhteistyö, joka edistää kaikkien osapuolten hedelmällistä kasvua.

Teemme yhteistyötä ammattitaitoisten ja luotettavien kumppanien kanssa, jotta voimme tarjota sinulle parasta palvelua ja laajan tuotevalikoiman lukuisissa toimipisteissämme ympäri Suomen.

Veritas on aina lähellä sinua.

Katso koko maan kattava palveluverkostomme

Alan parasta palvelua pienille ja keskisuurille yrittäjille ja yrityksille jo vuodesta 1905

Olemme alusta asti panostaneet kahteen asiaan: osaavaan henkilökuntaan ja asiakaspalveluun. Tämä strategia toimii. Motivoitunut henkilökunta antaa parasta mahdollista palvelua ja kaikki mitä teemme, ajatellaan asiakkaan näkökulmasta.

Näin aiomme toimia myös jatkossa – vaikkapa seuraavat 110 vuotta.

Ota TyEL-vakuutus Veritaksesta Ota YEL-vakuutus Veritaksesta Kiinnostuitko? Pyydä lisätietoja