Ota YEL- tai TyEL-vakuutus

Tervetuloa palvelevaan työeläkeyhtiöön – meillä asiakas on aina ihminen, ei koskaan vain yritys.

Voimme ylpeästi sanoa, että me olemme palveleva eläkevakuutusyhtiö. Tässä hieman mustaa valkoisella: 

  1. Erinomainen asiakastyytyväisyys: Asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS* on tällä hetkellä +64, eli erinomainen. 
  2. Tutkitusti parhaiten palveleva työeläkeyhtiö: Aikaisemmin toteutettujen perinteisempien tutkimuksien perusteella asiakkaat ovat äänestäneet Veritaksen parhaiten palvelevaksi työeläkeyhtiöksi jo useana vuotena peräkkäin. Puhelinpalvelun saama asiakaspalaute tukee tätä tulosta.

Tarjoamme aina henkilökohtaista palvelua ihmiseltä ihmiselle. 

Meillä asiakkaat ovat samanarvoisia ja kaikilla vakuutusasiakkaillamme on oma henkilökohtainen vakuutusneuvoja, joka auttaa tarvittaessa sekä YEL - että TyEL -kysymyksissä. 

Kiinnostuitko vaihtamaan palvelevaan työeläkeyhtiöön? Sitten ei muuta kuin tietoja täyttämään ja palveltavaksi. 

*NPS kysymys on ollut eri alojen yrityksillä pitkään aktiivisessa käytössä ja sitä pidetään tehokkaana asiakastyytyväisyyden mittarina, jolla on tutkitusti yhteys yrityksen kasvuun. Suosittelu-todennäköisyydellä mitataan asiakasuskollisuutta, johon vaikuttaa asiakkaalle muodostunut mielikuva ja historia yrityksen kanssa.

 Voimme myös täyttää hakemuksen puolestasi

Ota YEL-vakuutus, TyEL-vakuutus tai molemmat täyttämällä tietosi alle, niin me soitamme sinulle ja hoidamme paperihommat puolestasi. Tervetuloa asiakkaaksemme!

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuoja-asetuksen mukaisesti, katso lisätietoja Tietosuoja-sivultamme.