Corona: Veritas smidiga service och egna kontaktperson livsviktig för företagare just nu

Yrittäjät.jpg

Coronaepidemin innebär en hård smäll för hela vårt samhälle. Situationen är speciellt svår för företagare, vars affärsverksamhet har krympt på grund av epidemin.

"I Veritas ger vi nu högsta prioritet åt att trygga våra viktigaste funktioner och verka så smidigt vi kan mot våra företagskunder," säger Veritas vd Carl Pettersson.

"Vi vill för en dialog och försöka hitta en gemensam väg framåt, så att vi minimerar den ekonomiska skadan för livskraftiga företag, fortsätter Pettersson..

Vikten av flexibel och personlig betjäning märks nu

Vi gör vårt bästa för att hjälpa våra kunder, till exempel i frågor som rör försäkringsavgifter. Flexibilitet och personlig betjäning har alltid var Veritas kundbetjänings trumfkort. Hur viktig den är märks nu, i svåra tider.

"Ta kontakt med din egen försäkringsrådgivare genast när situationen börjar kärva till sig," uppmanar servicechef Staffan Åberg.

Du kan lätt granska egna försäkringar och betalningar i webbtjänsten Vernet. Också din egna försäkringsrådgivare är anträffbar via tjänsten.