Veritaksessa digipalvelut muotoutuvat asiakkaiden tarpeiden mukaan – asiakasfoorumissa kuunneltiin asiakkaita

veritas-asiakasfoorumi-wiki-wikstrom-650.jpgJärjestimme ensimmäisen asiakasfoorumimme maaliskuussa. Joukko asiakkaitamme pääsi testaamaan ja antamaan palautetta kehitteillä olevasta digipalvelusta.

Yksi osallistujista oli valmennus- ja coaching-yritys LeapMoon Oy:n toimitusjohtaja Wiki Wikström.

”Ilahduin valtavasti, kun minua kysyttiin mukaan. Mielestäni tämä on aivan mieletön mahdollisuus päästä kehittämään oman työeläkevakuuttajani palvelutuotantoa. Se vahvisti kuvaa, että Veritaksessa oikeasti välitetään asiakkaasta”, Wikström sanoo.

Asiakasfoorumissa asiakkaille tarjoutui tilaisuus jakaa omia näkemyksiään palveluiden kehittämisestä. Veritas taas sai mahdollisuuden kuunnella asiakkaitaan.

”Yhteistyö on ehdottomasti win-win kaikille osapuolille. Jokainen meistä pääsi hyödyntämään omaa osaamistaan yhteisen käsityksen muodostamiseksi.”

Wikström tuo esiin tärkeänä asiana myös sen, että uusien näkökulmien avaaminen voi paljastaa, ettei se oma alkuperäinen ajatus välttämättä toteutuksena olisi toiminut.

”Pidin kovasti sitä, että tässä haluttiin aidosti kuunnella. Se, että ollaan valmiita luopumaan omasta ideasta saadun palautteen perusteella, on hienoa. Se kertoo yrityksestä paljon. Tämä antoi hyvän kuvan Veritaksesta.”

Veritaksen asiakasfoorumi pidettiin 7.3. Kiitämme kaikkia siihen osallistuneita asiakkaitamme!