Korona: Veritaksen joustava palvelu ja oma yhteyshenkilö elintärkeitä yrittäjille juuri nyt

Yrittäjät.jpg

Koronaepidemia on kova kolahdus koko yhteiskunnallemme. Tilanne on erityisen hankala yrittäjille, joista monen liiketoiminta on jo kutistunut epidemian vuoksi.

"Meille Veritaksessa korkein prioriteetti on nyt turvata tärkeimmät toimintomme ja toimia niin joustavasti kuin pystymme yritysasiakkaiden suuntaan", sanoo Veritaksen tj Carl Pettersson.

"Me haluamme käydä dialogia ja löytää yhteisen tien eteenpäin, jotta minimoimme taloudelliset haitat elinvoimaisille yrityksille", Pettersson jatkaa.

Joustavan ja henkilökohtaisen palvelun edut huomataan nyt

Teemme parhaamme auttaaksemme asiakkaitamme, esimerkiksi vakuutusmaksuihin liittyvissä asioissa. Joustavuus ja henkilökohtainen palvelu on aina ollut Veritaksen asiakaspalvelun valtti. Sen vahvuus korostuu vaikeina aikoina. 

"Ota yhteyttä omaan vakuutusneuvojaan heti, kun tilanne on muuttumassa haasteelliseksi", kehottaa palvelupäällikkö Staffan Åberg.

Vakuutusmaksujen tilanteen voi tarkistaa helposti Vernet-verkkopalvelusta. Myös oma vakuutusneuvoja on tavoitettavissa palvelun kautta.