Veritas jälleen työeläkeyhtiöiden ykkönen asiakaspalvelussa

Asiakkaamme ovat arvioineet tuoreessa Taloustutkimus Oy:n toimialakohtaisessa asiakastyytyväisyys­tutkimuksessa palvelumme työeläkealan parhaaksi jo neljännen kerran peräkkäin.

Tutkimuksessa yrityspäättäjiä pyydettiin antamaan nykyiselle työeläkeyhtiölleen kouluarvosana. Veritaksen yleisarvosana nousi viime vuodesta hieman ja oli 8,43.

Asiakaspalvelun laatua tarkastellaan tutkimuksessa kahdeksan asiakastyytyväisyystekijän kautta.  

”Parhaiten suoriuduimme näistä palvelualttiudessa ja lupausten pitämisessä”, asiakkuusjohtaja Mika Paananen avaa.

”Arvojemme mukaisesti olemme myös hyviä ratkaisemaan asiakkaidemme ongelmia. Se on perinteisesti ollut meillä vahva osaamisalue ja näkyy muun muassa siinä, että jokaisella asiakkaallamme on oma nimetty vakuutusneuvoja. Päivittäinen asiointi sujuu mutkitta ja joustoakin löytyy, kun suhde perustuu luottamukselle.”

Muuttuvassa työeläkekentässä Veritaksen rooli kirkastuu.

”Markkinoiden keskittyessä Veritaksesta tulee yhä vahvemmin työeläkealan pk-yritys. Siinä roolissa meillä on ihan eri lähtökohdat ymmärtää toista pk-yritystä ja yrittäjää ja tarjota juuri heille räätälöityä palvelua. Uskomme, että monet uudetkin asiakkaat haluavat jatkossa markkinoiden parasta työeläkepalvelua, omalta henkilökohtaiselta yhteyshenkilöltään.”

Lämmin kiitos kaikille asiakkaillemme!

 

Toimialakohtainen asiakastyytyväisyystutkimus on Taloustutkimus Oy:n omaa tuotantoa. Marraskuun 2017 ja tammikuun 2018 välisenä aikana toteutettuun tutkimukseen vastasi yhteensä 2 078 työelämän päättäjää, joista vakuutusyhtiöitä arvioi 753 vastaajaa.

Taloustutkimus toteuttaa tutkimuksen vuosittain. Veritas sijoittui ykkössijalle myös vuosina 2014, 2015 ja 2016.