Ihminen tavattavissa

Veritas_Harri Laakso_Business Insight Research BIR Oy.jpg

Vuosien yhteistyön jälkeen tutut nimet saivat kasvot, kun turkulainen yrittäjä Harri Laakso ja Veritaksen palveluneuvoja Jonna tapasivat kahvikupin äärellä.

 

Pitkän linjan yrittäjä, liiketoiminnan konsultti Harri Laakso on ollut Veritaksen asiakkaana vuodesta 2006 lähtien. Yhteistyövuosiin on mahtunut yrittäjän taipaleen koko kirjo ylä- ja alamäkineen. Oma tuttu palveluneuvoja on helpottanut asioiden hoitoa monessa käänteessä.

Turkulaisen Harri Laakson konsulttiyritys auttaa yrittäjiä avaamaan ovia maailmalle. Business Insight Research BIR Oy on erikoistunut Itämeren alueen yrityksiä palveleviin markkina- ja liiketoiminta-analyyseihin. Aiemmin myös keskikokoista mainostoimistoa pyörittänyt yrittäjäkonkari on hoitanut eläkevakuutusasiat Veritaksella alusta lähtien.

”Perustin ensimmäisen yrityksen vuonna 2006 ja eläkevakuutukset päätettiin hoitaa Veritaksessa. Nyt on toinen yritys ja kolmastoista vuosi Veritaksen asiakkaana menossa, ja saman tutun palveluneuvojan kanssa on asiat hoidettu koko tuon ajan”, Harri Laakso kertoo.

Vaihtelevalla mainos- ja konsultointialalla vuosiin on mahtunut monenlaisia käänteitä.

”Takana on kolme taantumaa ja yksi lama, mutta toki myös hyviä aikoja. Veritaksella on ymmärretty tavattoman hyvin, miten suuri merkitys joustavuudella on yrittäjälle. Maksuohjelmiin on tarvittaessa löytynyt ratkaisuja ja yrittäjän arkea on ymmärretty”, Harri sanoo.

Yrittäjänä Harri arvostaa myös sitä, että tieto on helposti saatavilla, kun sitä tarvitsee. ”Verkkopalvelun käytettävyyteen kannattaa satsata ja esimerkiksi tunnistautumisen pitäisi käydä samojen pankkitunnusten avulla.”

Kaiken digitaalisuuden keskelläkin moni asia hoituu silti sujuvimmin, kun voi jutella tutun ihmisen kanssa. ”Siinä säästyy paljon aikaa ja ihmettelyä molemmin puolin ja asiat tulevat kerralla selväksi.”

Harrin mukaan tärkeintä asiakassuhteessa on luottamus, ja se voi syntyä vain ajan kanssa ja ihmisten välisessä tekemisessä. ”Olen ollut tosi tyytyväinen Veritaksen tapaan hoitaa asioita. Siellä on robotin tai valikkohelvetin sijaan edelleen ihminen langan toisessa päässä – jatkakaa samaan malliin!”, Harri kiittää.

Vuosikertomuksessamme 2018 voit lukea lisää henkilökohtaisesta palvelustamme.