Yrittäjän verkkopalvelu

Kirjauduin VerNet-verkkopalveluun ja se näyttää oudolta. Missä vika?

Suosittelemme VerNet-verkkopalvelua käytettäväksi uusimmissa verkkoselaimissa.

Tuemme Internet Explorerin selainversiota 8.0 tai tätä uudempia sekä Mozilla Firefoxin ja Chromen uusimpia versioita. Muilla selaimilla emme valitettavasti voi taata verkkopalvelun moitteetonta toimivuutta. Esimerkiksi palvelun ulkonäkö saattaa muuttua vanhemmissa selaimissa.

Onko Veritaksen VerNet-palvelu turvallinen? Kuka pääsee käsiksi vakuutus- ja henkilötietoihin?

VerNet-verkkopalvelussa tietoliikenneyhteys sekä palvelun sisällä tapahtuva viestintä ovat SSL-salaustekniikalla suojattuja.

Olemme toteuttaneet kaikki lainsäädännön edellyttämät tekniset toimenpiteet henkilötietojen suojaamiseksi ja tietoturvallisuudesta huolehtimiseksi.

Asiakkaiden työsuhde- ja palkkatietoja pääsevät katsomaan ja käsittelemään vain sellaiset palveluksessamme olevat henkilöt, joiden työnkuvaan vakuutusten käsittely kuuluu.

VerNet-palvelun käyttöoikeus on henkilökohtainen ja vakuutuskohtainen. Käyttöoikeus oikeuttaa pääsyn luottamuksellisiin tietoihin. Pidäthän siis huolen siitä, etteivät kirjautumiseen käyttämäsi tunnukset joudu sivullisten haltuun.

Tunnusten katoamisesta on ilmoitettava heti meille. 

Yritin kirjautua VerNet-verkkopalveluun, mutta en päässyt sinne sisään. Missä vika?

VerNet-verkkopalvelumme on käytettävissä arkisin klo 00–23, lauantaisin klo 9–23 ja sunnuntaisin klo 00–23.

Muina aikoina et valitettavasti pääse käsiksi vakuutustietoihin. Pääset silti selaamaan työhyvinvointimateriaalejamme.

Mikäli kyseessä jokin muu ongelmatilanne, ota meihin yhteyttä sähköpostitse vernet@veritas.fi tai puhelimitse 010 195 600 (TyEL-asiakkaat) tai 010 195 612 (YEL-asiakkaat).

Palvelemme puhelimitse ja sähköpostitse ma–pe klo 8–16.

Vaikka YEL maksaa kaikkialla saman verran, ei ole yhdentekevää, mistä sen hankit. Meiltä saat Suomen parasta eläkevakuutuspalvelua. Tervetuloa asiakkaaksemme!